.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح و بهره‌برداری 47 پروژه کشاورزی مازندران در هفته دولت
افتتاح و بهره‌برداری 47 پروژه کشاورزی مازندران در هفته دولت

 

شمال نیوز / مژگان عالی شاه : رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از افتتاح و بهره‌برداری 47 پروژه تولیدی، خدماتی و زیربنایی کشاورزی مازندران با اعتبار 147 میلیارد تومان هفته دولت امسال خبر داد. 

به گزارش شمال نیوز ، حسن عنایتی کلیجی درباره پروژه‌های این سازمان در هفته دولت اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، ۴۷ پروژه تولیدی، خدماتی و زیربنایی بخش کشاورزی مازندران با اعتبار ۱۴۷ میلیارد تومان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۱۶۸ نفر اشتغالزایی شده و ۳ هزار و ۲۴ خانوار از مزایای آن برخوردار می شوند، افزود: ۲۳ پروژه آب و خاک، ۶ طرح دام و طیور، ۸ پروژه صنایع کشاورزی و ۱۰ طرح باغبانی هفته دولت امسال افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

 

وی با اشاره به افتتاح و بهره برداری از ۲۳ طرح بخش آب و خاک این سازمان در هفته دولت، گفت: ۴ طرح آبیاری نوین در ۳۱ هکتار از مزارع و باغات، ۷ پروژه کانال بتنی انتقال آب، ۶ طرح شن ریزی جاده بین مزارع، ۳ طرح مرمت و بهسازی آببندان، یک طرح مرمت ۲۰۰ متر قنات، یک طرح خط انتقال آب و لوله‌گذاری به طول هزار و ۸۵۰ متر و طرح احداث یک دهنه پل آبگذر از پروژه‌های قابل افتتاح و بهره برداری بخش آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی مازندران در هفته دولت امسال است.

 

عنایتی به افتتاح و بهره‌برداری از ۸ طرح صنایع کشاورزی به ظرفیت ۱۱ هزار و ۶۰۰ تن و اشتغالزایی ۸۳ نفر در این ایام اشاره و اضافه کرد: ۴ طرح تولید و بسته بندی انواع میوه و سبزی خشک، حبوبات، غلات و برنج، ۲ طرح شالیکوبی مدرن، یک طرح شرکت گیاهان دارویی به ظرفیت ۴ هزار و ۸۰۰ تن و یک طرح شرکت فراوردهای گوشتی با اشتغالزایی ۲۰ نفر در هفته دولت امسال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از افتتاح و بهره برداری ۱۰ پروژه باغبانی استان در هفته دولت امسال خبر داد و تصریح کرد: ۸ طرح گلخانه گل و گیاه زینتی، سبزی و صیفی، ارکیده و لیموترش، یک طرح مجتمع گلخانه ای به مساحت ۵.۵ هکتار با ایجاد اشتغال برای ۲۶ نفر و یک طرح گلخانه هیدورپونیک گل و گیاهان زینتی با اشتغالزایی ۵ نفر در این ایام افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

 

وی با اشاره به اینکه ۶ پروژه تولیدی در بخش دام و طیور استان با اشتغالزایی ۲۹ نفر در این ایام افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ۳ طرح مرغداری گوشتی به ظرفیت ۱۱۸ هزار قطعه، یک طرح گاوداری شیری صنعتی ۷۰ راسی و ۲ پروژه پرواربندی گوساله ۱۸۰ راسی در بخش دام و طیور هفته دولت امسال افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.